# error ? {gr}

Ο κόσμος χρησιμοποιεί οθόνες χαμηλής ανάλυσης, γι’ αυτό και το Facebook δεν προχώρησε στο νέο του design

Facebook New Design

To Facebook δοκίμαζε έναν νέο σχεδιασμό με μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Δεν προχώρησε όμως ποτέ στην υλοποίηση του. 

Οι πρώτες δικαιολογίες ήταν ότι ο σχεδιασμός αυτός μείωνε τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας, επειδή μειώνονταν οι συνολικές εμφανίσεις των διαφημίσεων.

Με post στο blog της η Julie Zhuo, Product design director στο Facebook, μας δίνει την πραγματική αιτία για το ότι δεν προχώρησε το νέο design.

Η πλειονότητα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Facebook, έχουν computers παλιάς τεχνολογίας με οθόνες χαμηλής ανάλυσης. Σε αυτές τις οθόνες οι μεγάλες φωτογραφίες οδηγούσαν τους χρήστες να κάνουν περισσότερο scrolling και η εμπειρία δεν ήταν η καλύτερη.

Λέει επίσης ότι το νέο design είχε θετικές μετρήσεις για τα διαφημιστικά έσοδα, αλλά προτιμήθηκε να μην χρησιμοποιηθεί ώστε να μην χαλάσει η εμπειρία χρήσης, για την πλειοψηφία των χρηστών.

Τελικά προτιμήθηκε μια μέση λύση, την οποία βλέπουμε τον τελευταίο μήνα στο Facebook.

31/03/2014 Τεχνολογία , ,

Leave a comment