Εντάξει… Η εμπειρία χρήσης του μηχανήματος είναι απίστευτη… Κι άσε τους άλλους να το ξεψειρίζουν για ελλείψεις και να υπάρχουν “ανταγωνιστές” που βγάζουν τούμπανα tablets, που τα έχουν όλα, και καλά, και παίζουν και flash… 🙂
Βλέποντας χθες το keynote της Apple για το iPhone OS 4, είχε πλάκα η παρουσίαση του iAd. Της διαφημιστικής πλατφόρμας για το iPhone OS, ώστε developers που θέλουν να έχουν τις εφαρμογές τους δωρεάν, να μπορούν να έχουν την δυνατότητα να βγάζουν κανα φράγκο από τις διαφημίσεις.
Καταρχήν, φάνηκε και από τα γέλια του κοινού και από το ειρωνικό ύφος του Steve Jobs, η αναφορά στο ότι όλα αυτά τα… μαγικά που κάνουν οι διαφημίσεις που σχεδίασε η Apple είναι φτιαγμένα απλά με HTML5. Ένα τεράστιο καρφί προς την Adobe για ακόμη μια φορά, και στους διαφημιστές που γκρινιάζουν ότι η flash τους χρησιμεύει για να εμφανίζουν διαφημίσεις και τι θα απογίνουν στο ipad και στο iphone που δεν έχει flash.
Επίσης η Apple μέσα σε λίγα λεπτά έδειξε πως πρέπει να είναι οι διαφημίσεις στο Internet και πως δεν πρέπει να σπάνε τα νεύρα στους χρήστες. Διακριτικές διαφημίσεις που όμως στην πλήρη τους ανάπτυξη μπορούν να έχουν πολύ ζουμί για όποιον “τσιμπήσει”, αφού είναι ουσιαστικά ξεχωριστές εφαρμογές. Υποθέτω ότι το iAd θα ξεφύγει κάποια στιγμή από τα “στενά” όρια του mobile internet, σε μια πλήρη αντεπίθεση στην Google.
[Η photo είναι από εδώ]
Έτυχε και πέτυχα μερικές φορές στο Ράδιο Αρβύλα, νέα συγκροτήματα, αλλά και παλιούς γνωστούς καλλιτέχνες να λένε ότι ψάχνουν δισκογραφική για να προωθήσουν την δουλειά τους… Και ρωτάω, ΓΙΑΤΙ? Ποιος ο λόγος σήμερα (με όλες αυτές τις δυνατότητες στο Internet) κάποιος καλλιτέχνης να εξαρτάται από μία εταιρεία για να προωθήσει την δουλειά του?
Πραγματικά βρίσκω τις δισκογραφικές σαν ότι πιο άχρηστο υπάρχει αυτή την στιγμή στον πλανήτη…