To Laracon Australia έγινε στις 31 Οκτωβρίου και 1 Νοεμβρίου του 2019. Τα video με τις ομιλίες είναι πλέον διαθέσιμα online.
Μπορείτε να τα βρείτε στην σχετική playlist, στο youtube.
Οι ομιλίες είναι οι παρακάτω:
O Evan You, κάνοντας κάποια μικρά προτζεκτάκια είχε κινήσει το ενδιαφέρον της Google. Έτσι άρχισε να δουλεύει εκεί, πάνω σε διάφορα πειραματικά projects, σε Javascript.
Επειδή δεν τον κάλυπταν οι υπάρχουσες βιβλιοθήκες και frameworks, άρχισε να φτιάχνει το vue για να καλύψει την προσωπική του ανάγκη. Ήθελε ένα framework πολύ πιο ευέλικτο από την Angular και την React.
Τον Ιούλιο του 2013 έκανε το πρώτο commit, ενώ το πρώτο release έγινε τον Φεβρουάριο του 2014. Πολύ σημαντική στιγμή στην εκτίναξη της δημοφιλίας του framework, ήταν το tweet του Taylor Otwell (δημιουργός του Laravel), που έλεγε ότι μαθαίνει Vue, γιατί είναι πιο εύκολο από την React.
Σύντομα το Vue έγινε πολύ διάσημο ειδικά στην Κίνα, λόγω και της καταγωγής του Evan You.
Πλέον το Vue είναι ένα από τα 3 επικρατέστερα frameworks στην Javascript και είναι πολύ κοντά στο release της τρίτης του έκδοσης.
Προσωπικά, άρχισα να χρησιμοποιώ το Vue, επειδή έγραφα ήδη σε Laravel και δένει πολύ ωραία με το Vue. Για να επιλέξω, είχα παρακολουθήσει πρώτα tutorials για Angular και React. Η Angular μου φάνηκε σαν “τέρας”, χωρίς ευελιξία. Η React δεν μου άρεσε στο πως γράφεται ο κώδικας. Αντίθετα το Vue μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το πιο απλό πράγμα πολύ εύκολα, μέχρι ολόκληρες απαιτητικές εφαρμογές. Ενώ βρίσκω πολύ πιο καθαρό και ευχάριστο τον κώδικα που γράφεις.
Πλέον Laravel και Vue, πάνε ζευγάρι στις εφαρμογές που γράφω.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στο ντοκιμαντέρ που βγήκε χθες από την Honeypot.
Το Dreams είναι ουσιαστικά μια 3d game engine, αλλά δεν απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού και διατίθεται αποκλειστικά για PS4. Έχει φτιαχτεί από την Media Molecule και κυκλοφόρησε στις 14 Φεβρουαρίου του 2020.
Το παιχνίδι είχε ανακοινωθεί το 2012, στην Gamescom, ενώ το πρώτο teaser βγήκε τον Ιούλιο του 2014. Επίσημα ανακοινώθηκε από την Sony στην E3 του 2015. Η beta αναμένονταν το 2016, αλλά τελικά βγήκε το 2018 και σε early access τον προηγούμενο Απρίλιο.
Στο Dreams μπορεί κανείς να δει και να παίξει δημιουργίες άλλων, να δημιουργήσει ο ίδιος ή να παίξει ένα έτοιμο story, με τίτλο Art’s Dream.
Θα μπορούσαμε ίσως να πούμε ότι είναι ένα Minecraft on steroids. Μπορείς να κατασκευάσεις τον κόσμο του παιχνιδιού σου χρησιμοποιώντας υπάρχοντα assets, που έχουν δημιουργήσει άλλοι ή μπορείς να φτιάξεις δικά σου. Όλα έχουν την υπογραφή του δημιουργού και μοιράζονται στην κοινότητα.
Για τους διάφορους μηχανισμούς του παιχνιδιού δεν χρειάζεται προγραμματισμός και υλοποιούνται εύκολα με το κατάλληλο interface, ενώ δυνατότητα υπάρχει και για multiplayer games.
Υπάρχουν ήδη πάρα πολλές δημιουργίες που δείχνουν τις δυνατότητες. Μπορεί να βρει κανείς νέες ιδέες, αλλά και remakes άλλων παιχνιδιών. Πράγμα που βάζει βέβαια και ζητήματα copyright και δεν ξέρουμε πόσο αδιάφοροι θα μείνουν οι κατασκευαστές.
Σκέψεις υπάρχουν και για να μπορεί κάποιος να πουλάει την δημιουργία του.
Δεν ξέρουμε που θα καταλήξει το παιχνίδι, αλλά σίγουρα δίνει τεράστιες δημιουργικές δυνατότητες σε ανθρώπους που έχουν ωραίες ιδέες, αλλά δεν έχουν τις τεχνικές ικανότητες να δημιουργήσουν στις υπάρχουσες game engines.
Είναι θέμα χρόνου να δούμε πόσο ολοκληρωμένα games μπορούν να φτιαχτούν. Ή αν θα είναι μόνο ένας γρήγορος τρόπος για να δημιουργηθεί ένα πρωτότυπο μιας ιδέας, να δοκιμαστεί και μετά να φτιαχτεί σε κάποια άλλη μηχανή, ολοκληρωμένα.
Επίσης φαίνεται να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φτιαχτούν ωραίες animated ιστορίες με αλληλεπίδραση.
Το κακό φυσικά είναι ότι δουλεύει αποκλειστικά μόνο σε PS4, αλλά αν πετύχει σίγουρα θα δούμε αντίστοιχες προσπάθειες σε όλες τις πλατφόρμες.