logo

Διαβάζει κανείς στην HOL τα mails?

09/03/2008

Προσπαθώ εδώ και καιρό να μάθω τι στο διάολο πρέπει να κάνω για να διακόψω την σύνδεση μου στην HOL, αφού μετακόμησα. Έτσι έστειλα μέχρι τώρα 2 mails. Και σήμερα έστειλα άλλο ένα κι έκανα κι ένα ticket στο account management. Απάντηση στα 2 πρώτα δεν πήρα. Και ούτε ελπίζω και στα άλλα. Επίσης πριν μήνες είχα στείλει πάλι mail για ένα πρόβλημα που είχα με το modem που μου είχαν στείλει. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση ακόμη. Πήγα αγόρασα έτσι κι αλλιώς ένα modem της προκοπής και δεν ξανά ασχολήθηκα.

Βέβαια θα μπορούσα να πάρω τηλέφωνο. Τελευταία φορά που το είχα κάνει, ήταν όταν ήθελα να αναβαθμίσω την γραμμή, δεν κατάφερα να μιλήσω με κανέναν, αφού είχε απίστευτη αναμονή. Οπότε τότε έστειλα ένα mail και αμέσως κάποιος με είχε πάρει τηλέφωνο να λύσει το θέμα μου. Ήταν και η μόνη φορά που λειτούργησε σωστά το πράγμα στέλνοντας mail.

Αλλά και αναμονή να μην είχε στο τηλέφωνο, θεωρώ ότι ειδικά ένας ISP θα πρέπει να λαμβάνει σοβαρά πρώτα απ’ όλα τα mails, σαν κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό το κόλλημα με τα τηλέφωνα. Άσε που θα έπρεπε το θέμα της διακοπής σύνδεσης να το βρίσκεις εύκολα στο site του ISP. Ή ακόμη καλύτερα, η HOL έχει account management. Ένα κουμπάκι για διακοπή σύνδεσης γιατί δεν υπάρχει?

Τεσπα… Διάβασα κάπου ότι πρέπει να στείλεις fax για να γίνει διακοπή. Μήπως χρειάζεται να στείλω και ταχυδρομικό περιστέρι καλύτερα?!! 2008 σου λέει μετά.

Write your comment

rocean (at) error.gr
rocean
error.gr
feed