logo

Ο κόσμος χρησιμοποιεί οθόνες χαμηλής ανάλυσης, γι’ αυτό και το Facebook δεν προχώρησε στο νέο του design

31/03/2014

Facebook New Design

To Facebook δοκίμαζε έναν νέο σχεδιασμό με μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Δεν προχώρησε όμως ποτέ στην υλοποίηση του. 

Οι πρώτες δικαιολογίες ήταν ότι ο σχεδιασμός αυτός μείωνε τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας, επειδή μειώνονταν οι συνολικές εμφανίσεις των διαφημίσεων.

Με post στο blog της η Julie Zhuo, Product design director στο Facebook, μας δίνει την πραγματική αιτία για το ότι δεν προχώρησε το νέο design.

Η πλειονότητα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Facebook, έχουν computers παλιάς τεχνολογίας με οθόνες χαμηλής ανάλυσης. Σε αυτές τις οθόνες οι μεγάλες φωτογραφίες οδηγούσαν τους χρήστες να κάνουν περισσότερο scrolling και η εμπειρία δεν ήταν η καλύτερη.

Λέει επίσης ότι το νέο design είχε θετικές μετρήσεις για τα διαφημιστικά έσοδα, αλλά προτιμήθηκε να μην χρησιμοποιηθεί ώστε να μην χαλάσει η εμπειρία χρήσης, για την πλειοψηφία των χρηστών.

Τελικά προτιμήθηκε μια μέση λύση, την οποία βλέπουμε τον τελευταίο μήνα στο Facebook.

Write your comment

rocean (at) error.gr
rocean
error.gr
feed