To Facebook δοκίμαζε έναν νέο σχεδιασμό με μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Δεν προχώρησε όμως ποτέ στην υλοποίηση του.
Οι πρώτες δικαιολογίες ήταν ότι ο σχεδιασμός αυτός μείωνε τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας, επειδή μειώνονταν οι συνολικές εμφανίσεις των διαφημίσεων.
Με post στο blog της η Julie Zhuo, Product design director στο Facebook, μας δίνει την πραγματική αιτία για το ότι δεν προχώρησε το νέο design.
Η πλειονότητα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Facebook, έχουν computers παλιάς τεχνολογίας με οθόνες χαμηλής ανάλυσης. Σε αυτές τις οθόνες οι μεγάλες φωτογραφίες οδηγούσαν τους χρήστες να κάνουν περισσότερο scrolling και η εμπειρία δεν ήταν η καλύτερη.
Λέει επίσης ότι το νέο design είχε θετικές μετρήσεις για τα διαφημιστικά έσοδα, αλλά προτιμήθηκε να μην χρησιμοποιηθεί ώστε να μην χαλάσει η εμπειρία χρήσης, για την πλειοψηφία των χρηστών.
Τελικά προτιμήθηκε μια μέση λύση, την οποία βλέπουμε τον τελευταίο μήνα στο Facebook.