Facebook, Amazon και Apple, έκαναν ρεκόρ στα χρήματα που δώσανε για lobbying το 2019, για να επηρεάσουν νομοθεσίες και ρυθμιστικές αρχές.
H Facebook είναι η εταιρεία που δίνει τα περισσότερα. Συγκεκριμένα, ξόδεψε $16.7 εκατ., έναντι των $12.6 εκατ. το 2018. Η Amazon ξόδεψε $16.1 εκατ., έναντι των $14.4 το 2018. Η Apple ξόδεψε $7.4 εκατ., έναντι των $6.7 το 2018. Ενώ η Google έπεσε αρκετά, ξοδεύοντας μόνο $11.8 εκατομμύρια, από τα $21.7 του 2018, αφού βρίσκεται σε διαδικασία αναδιοργάνωσης του lobbying της.
Στόχος των εταιρειών είναι θέματα που αφορούν την ιδιωτικότητα, την λογοκρισία, την ασφάλεια, τους αλγόριθμους, τα θέματα που αφορούν την χρήση της τεχνολογίας από παιδιά, την αναγνώριση προσώπου κτλ.
Πηγή: MarketWatch