Το Known δεν με βόλεψε τελικά. Έχει και κάποια bugs που δεν έβλεπα να διορθώνονται. Οπότε γυρνάω στο wordpress και προσπαθώ με διάφορα plugins να το κάνω να συνεργάζεται με social networks, σαν το Known.
Τα posts στο rocean.error.gr θα μείνουν εκεί.
Δοκιμάζω μια νέα πλατφόρμα για blogging (και όχι μόνο). Πρόκειται για το Known, που είναι μια open source προσπάθεια για ένα πιο ανοιχτό web, ώστε να μην εξαρτιόμαστε από τα κέφια των διάφορων social networks.
Από εδώ και πέρα λοιπόν, θα γράφω μόνο στο rocean.error.gr. Το υπάρχον www.error.gr θα παραμείνει, προς το παρόν, ως έχει.
To Facebook δοκίμαζε έναν νέο σχεδιασμό με μεγάλες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης. Δεν προχώρησε όμως ποτέ στην υλοποίηση του.
Οι πρώτες δικαιολογίες ήταν ότι ο σχεδιασμός αυτός μείωνε τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας, επειδή μειώνονταν οι συνολικές εμφανίσεις των διαφημίσεων.
Με post στο blog της η Julie Zhuo, Product design director στο Facebook, μας δίνει την πραγματική αιτία για το ότι δεν προχώρησε το νέο design.
Η πλειονότητα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Facebook, έχουν computers παλιάς τεχνολογίας με οθόνες χαμηλής ανάλυσης. Σε αυτές τις οθόνες οι μεγάλες φωτογραφίες οδηγούσαν τους χρήστες να κάνουν περισσότερο scrolling και η εμπειρία δεν ήταν η καλύτερη.
Λέει επίσης ότι το νέο design είχε θετικές μετρήσεις για τα διαφημιστικά έσοδα, αλλά προτιμήθηκε να μην χρησιμοποιηθεί ώστε να μην χαλάσει η εμπειρία χρήσης, για την πλειοψηφία των χρηστών.
Τελικά προτιμήθηκε μια μέση λύση, την οποία βλέπουμε τον τελευταίο μήνα στο Facebook.